Biri bana 2 tl atsada internet yapsam ya la.
Arkadasin mi harbiden??
Anonymous

Muhabbetimiz var noldu ki?

Yagmuradam?
Anonymous

Uf sen ne diyosun! Sevişiyoruz.

Yagmur arkadasin mi?
Anonymous

O kim la

Kendime not : Bir daha metro turizme bineni siksinler.
Bu yaz yaptığım tatil (eziyet) ;

Ankaradan bodruma gittim 12 saat.
1 gece 2 gün tatil yapmak için.
2. Gün gece bodrumdan antalyaya 6.5 saat.
Antalyada 5 saat erzurma gitmek için otobüs bekledim. Saat geldi bindim otobüse.
Antalyadan erzurum 21 saat sürdü. Yolda uyumak için 4 tane pasiflora içtim. Hayvan gibi uykum var ama uyaymıyorum. 21 saat de 2 saat uyudum aq.
Erzurumda indim 1 saat ağrıya otobüs bekledim, geldi bindim. 2 saatde erzurum ağrı sürdü. EBEMİN BİLMEM NEYİNİ GÖRÜMÜŞTÜM AĞRIYA İNDİĞİMDE.
Ben hesaplayamadım kaç saat yol yapmışım.
İşte böyle sikik bi tatil yaptım. Öptüm bye.

TUMBLR MAGAZİN BENİM

Kraliçe arı nerede ulan!!!

Ya da en iyisi bu! Mclfmckmöc

Ya da en iyisi bu! Mclfmckmöc

Hayata bakış açım.

Hayata bakış açım.

Uh sanat.

Uh sanat.

Lanett olsun

Lanett olsun

Çayı at şekeriyle içiyoruz amk. Kdöflcölcö

Çayı at şekeriyle içiyoruz amk. Kdöflcölcö